A smile can change the world

Hej! Just nu sitter jag i soffan och bara väntar på att få gå hemifrån! Funderar dock på om jag ska ta bussen eller gå ned till västra stationen, hm.. Aja där ska jag i alla fall möta upp Lina som kommer för att hälsa på! Äntligen får jag lite sällskap hemifrån gaaah, jag är så himla glad just nu. Hon stannar här tills på tisdag och vi har massa roliga saker inplanerat! Ikväll så blir det käka kinamat och antagligen en massa prat. Imorgon väntas det julshopping och julbord. Sen får vi se vad de resterande dagarna bjuder på. Åh jag är så himla glad just nu, det är sjukt! 
I torsdags så var jag i skolan på ett handledarmöte som gick väldigt bra. Det är så himla skönt när man får höra att handledaren inte är orolig över uppsatsen. Sen i tisdags hade vi två jätteintressanta föreläsningar om riskbedömningar. Fick en liten känsla av att det är vad jag vill jobba med i framtiden. Men vi får se, jag kan ju hinna ändra mig tusen gånger under dessa år. 
Det är väl det jag har gjort den här veckan. Vi har inte varit lediga från skolan men vi har inte haft några schemalagda föreläsningar. Så det har varit väldigt skönt med en liten paus från stressandet (även fast det inte är så stressigt). Jag tror inte att jag märker om det blir stressigt eftersom det är sådana intressanta ämnen som jag läser. Sen kan vi ju också lägga till att jag äntligen börjar få kläm på pluggandet och på så vis så känns det ju inte lika jobbigt. Men men, nu ska jag väl snart röra mig ned till stationen och möta upp Lina.
Hoppas att ni har haft en bra vecka/helg!

Kommentera inlägget här :