I'm burning down every bridge we made

Det har inte blivit mycket bloggning på ett bra tag... Jag har varken haft tiden eller orken för att kunna sätta mig ned och skriva. Det som har hänt är väl att jag var ute med Amanda och Myran på lördagen. Drack underbart goda drinkar och hade en trevlig kväll. Spenderade förra veckan med att plugga en massa. Var duktig och stannade faktiskt kvar i skolan efter föreläsningen. Satt i biblioteket och pluggade med Niklas en dag och andra klasskompisar dagen innan. Laddade upp för tentan som jag hade i fredags. Skrev den och det kändes faktiskt bra, håller tummarna att jag kanske kan få mer än E. I lördags kom Amanda över på kvällen, snackade skit och kollade på en av de bästa filmerna som finns. Now you see me, en riktigt jävla bra film. Faktiskt den bästa filmen jag har sett på länge. Nu är det en ny start på veckan och vi har börjat med vetenskapsteori. Rätt flummigt kan man säga, men tror nog det kan gå rätt bra. 
Men men, sitter just nu i min säng. Har inte haft världens bästa vecka direkt. Sover dåligt, äter alldeles för lite, tänker alldeles för mycket och saknar mami och papi. Så ja, jag vet inte riktigt. Måste städa lägenheten men jag har inte orken till det, eller rättare sagt ingen motivation. Jag vet inte varför jag är så här just nu. Har en massa saker jag tänker på men som skulle vara alldeles för privata att skriva ut här haha.. Aja, ska väl krypa ned ordentligt i sängen nu och försöka sova. Ni får lite bilder från de senaste dagarna.

Kommentera inlägget här :