We will never know the answers

Tjenare, nu blev det några dagar med ingen bloggning. Kan väl säga att det inte har hänt så mycket intressant. Fick helg i onsdags efter vårt studiebesök. Vi är uppdelade i tre grupper för att vi är så pass många, så två grupper var på onsdagen och en på torsdagen. Tur var så hade vi onsdagen för då fick vi en väldigt tidig helg. Kan väl säga att de följande dagarna har bestått av att plugga och ta det lugnt. Det enda roliga som hänt är väl att jag pratat med både mamma och pappa i en timme var haha. Pratade med min papi igår, lite om när de skulle komma upp och hälsa på. Förhoppningsvis så blir det ju snart! Egentligen skulle denna helg ha varit perfekt för att åka hem men det kom jag på alldeles för sent. Nu kommer det inga bra och längre helger så det är värt att åka hem. Men förhoppningsvis så kommer mami och papi upp. 
Sitter också och försöker komma på hur jag ska göra min lägenhet mer hemtrevlig. De flesta av mina klasskamrater har det så himla mysigt i sina, men när man har det mindre så är det enklare. Så pratade lite med mami och jag ska göra en fotovägg och sen kolla runt lite på andra små dekorationer så jag kan fixa till det riktigt fint. Förhoppningsvis ser det inte alls så tomt och tråkigt ut snart. Idag då så har jag faktiskt börjat städa lägenheten. Mest för att jag kommer få besök ikväll av Amanda och några till. Ska vara här och chilla ett tag innan vi drar ut på krogen. Kommer bli roligt. Annars så har jag inte så mycket att säga just nu. Ska väl ta något att äta och sen fortsätta med min städning. Hoppas att ni har en bra helg!
Bra filosofi

Kommentera inlägget här :