I ain't no superman but I can change your world

Hej på er. Det var längesedan jag skrev nu. Men som sagt, jag har haft det lite mycket ett tag. Har varit lite avtrubbad sen begravningen och sen har det varit stress med en tenta. 
Vi satt i 13 timmar för att försöka få in all fakta som vi fått lära oss. Suck. Hade det trevligt med fina människor men tyvärr verkade det inte hjälpa för själva tentan. Det kändes hemskt, helt fel frågor och allt gjorde mig förvirrad.. Hej omtenta! 
Annars har det inte varit så mycket. Mormor kom och hälsade på mig i måndags. Vi gick runt på stan ett tag och tog sen bussen ut till Birsta. Gick runt i affärer, shoppade och hade en väldigt trevlig dag. Kom hem med lite saker och det var väldigt skönt att få umgås lite med mormor. 
Annars så har jag spenderat mina dagar att försöka återhämta mig från tentan. Blir så himla slut i psyket efter att ha skrivit dem. All stress och spänningar i kroppen släpper och du blir så sjukt trött. Så har spenderat min tid med att vila, har kollat på barnserier och en massa filmer. 
Har träffat lite vänner i helgen och haft det trevligt. Men annars har jag inte gjort något mer, förutom idag. Hade en lugn morgon innan jag promenerade bort till sporthallen. Äntligen börjar det bli ordentlig vår, behöver inte ha någon jacka på mig! Mötte Rajan på vägen till hallen och väl där mötte vi Marika och hennes mamma. Vi fick nya tröjor och sedan var det dags att heja. Det var en riktigt spännande match, har inte skrikit såhär mycket på länge. Har fortfarande ont i halsen och matchen var för några timmar sedan, det säger något. 
Imorgon börjar en ny kurs i alla fall. Få se hur det går. Nu ska jag ta en kopp honungsvatten och sen krypa ned i sängen. Hoppas att ni har haft en bra vecka. Godnatt på er! 

Kommentera inlägget här :