Tell me life is but a dream

Har inte bloggat på väldigt länge. Tyvärr så har det inte hänt så mycket just nu. Mest pluggande, skola och så. Var ute förra lördagen med lite vänner från klassen vilket var väldigt roligt. Tänkte att jag skulle skriva om det men nu har det varit ett par riktigt jobbiga dagar... Fick veta om en händelse som har ställt till det i mitt huvud. Ber om ursäkt till mina vänner som inte vet vad som har hänt, jag vet att jag har fräst åt er och inte riktigt varit mig själv. Just nu är det fortfarande jobbigt men jag är i bearbetningsfasen. Börjar kunna hantera det nu, men mitt huvud är fortfarande inte riktigt stabilt. Ska dock inte hänga upp mig på detta nu, vill inte falla tillbaka till hur jag kände i måndags. Dock ska mina vänner ha ett stort tack, ni är så underbara för hur ni bryr er om mig och hjälper mig. Älskar er ni vackra människor.
 
Annat som händer just nu i mitt liv? Pluggar som sagt, vi har börjat med psykologi nu. Ämnet är väldigt intressant men det har varit lite jobbigt med tanke på denna nya händelse och sedan gamla minnen som tar sig upp till ytan. Det är mycket prat om stress och mental hälsa, vilket gör att mina tidigare erfarenheter börjar klättra fram. Är inte rädd för återfall men vissa stunder blir väldigt jobbiga. Skolan går bra i alla fall, även träningen går riktigt bra. Älskar verkligen Krav Maga. Sen har Teen Wolf börjat igen, säsong 3B. Älskar den serien hur mycket som helst. Svårt att förklara men jag gillar den verkligen, speciellt hur det är just nu. De kallar den för "Lose Your Mind", vilket jag känner att jag kan relatera mycket till. Speciellt med karaktären Stiles. Finns en kille som har skrivit en låt med inspiration från just serien och Stiles. Det är en av de vackraste låtarna jag någonsin har hört. Kanske för att den förklarar så himla mycket om att förlora sinnet. När jag hör den så är det nästan en perfekt förklaring hur jag kände mig under de där tuffa åren. Tycker verkligen att ni ska lyssna på den för den säger så himla mycket (och om ni inte sett Teen Wolf så börja kolla på serien).
 

Kommentera inlägget här :