Vi slåss inte för att ta poäng, vi slåss för våra liv

Hej, ville väl mest säga att jag lever! Har inte skrivit på väldigt länge men har varken haft ork eller något intressant att skriva om. Jag har gjort väldigt roliga saker men tja, jag har bara inte haft orken. Så det kommer inte bli ett större inlägg utan ni får en bildbomb. Saker jag har gjort:
Tränat
Köpt böcker på bokrean
Kollat på livestreams
Gjort chokladbollar
Träffat vänner
Kollat på The Mortal Instruments runt fem gånger
Haft intressanta hinder på vägen hem från skolan
Senaste bilden är från idag och blåmärkena och den svullna handleden är från gårdagens träning. Har haft lite svårt att använda den vänstra armen men det är det värt. Riktigt rolig träning. 
Annars? På onsdag åker jag hemåt igen. Får träffa föräldrarna och vänner, vilket gör mig glad. Önskar bara att jag åkte hem för något lyckligare än ett farväl.

Kommentarer :

#1: Papi

Löööve jooo!

Svar: Luv jo too!
Hannie

skriven

Kommentera inlägget här :