It's a revolution I suppose

Sitter i sängen just nu med min nya dator. Kan ju säga att jag älskar den. Plus att den går så himla snabbt eftersom jag inte har så mycket saker på den än haha. Aja, igår gjorde jag inte så mycket. Fick sova ut lite grann innan jag drog till skolan. Hade en föreläsning om kriminalvården. Den var intressant och rätt rolig. Han som föreläste var faktiskt roligare än vad man trodde. Det var bra i alla fall. Men mycket kunde jag faktiskt redan, det är typ de jag pluggat under de senaste dagarna. Usch den här jäkla tentan, fattar inte.. Kan den inte bara vara över? Kommer ju ha panik imorgon över att jag måste plugga..
Men men, efter skolan igår så blev det hem och lägga sig i sängen en stund. Vilade lite grann, käkade och fräschade upp mig innan jag tog bussen bort till Birsta. Skulle inventera på Bauhaus med Bea och några till. Jobbade från 21.00 - 05.00.. De mesta timmarna gick åt att sortera och förräkna en massa lister. Jag och några fler i gruppen stod och kämpade på där ett bra tag. Käkade lite nattamat innan det var dags igen. Fick skanna lite också, vilket var lite förvirrande i början men sen så började jag komma in i det. Tillslut var vi klara och jag fick skjuts hem av Beas bror. Vi var ett litet gäng som skulle till samma plats. Sa godnatt (eller rättare sagt godmorgon) till Bea och Simon och hoppade ned i sängen när jag kom in i lägenheten. 
Kan ju säga att hela min kropp känns mörbultad. Har en grym träningsvärk, ryggen gör ont, jag har fullt med rivsår på armar och händer PLUS att jag knappt kan röra mina tår efter alla lister som har ramlat ned på dem.... Efter att ha legat i sängen en stund kunde jag knappt röra mig, Kunde seriöst knappt gå till toaletten för att ta bort smink osv. Har inte varit såhär stel sen tja, jag var ute med Alicia i Sockholm. Då det kändes som om jag hade gått in i en betongvägg! Men men, nu ska jag sova i alla fall. Imorgon blir det handla mat och pllugga en massa. Sen försöka att inte bryta ihop inför tentan..!
Bilden är från inatt då jag kom hem. (Har skrivit av mig på min andra blogg för första gången på länge!)

Kommentera inlägget här :