At least give me my dreams back

Denna dag har varit rätt onödig. Vaknade i tid den här gången, fixade frukost och annat i lugn och ro innan jag gick till skolan. Missförstod vädret, det var "varmare" än vad jag trodde (fortfarande kallt) så tog på mig alldeles för mycket kläder och typ svettades ihjäl som vanligt.. Hatar att vara så jävla varmblodig! Visst jag fryser inte så ofta men jag blir alltid så jäkla varm, väldigt jobbigt ibland.. Aja, kom fram till skolan och pratade lite med Emelie och några andra. Skämtade lite om att vår lärare skulle va sjuk och att vi inte behövde komma idag. Visade sig att vi hade rätt, så båda våra föreläsningar blev inställda (även den imorgon).. 
Efter lite kort information från en annan lärare så begav jag mig med Emelie till biblioteket för att skriva ut den nedrans och alldeles för långa ENGELSKA vetenskapliga artikeln som vi ska öva vetenskapligt skrivande på.. Kan ju säga att engelskan var lite rostig men jag satt kvar en stund med Linna, Hanna och Johannes. Läste igenom artikeln och diskuterade lite med varandra. Tog sällskap hem med Hanna och väl hemma blev det skriva iording en lista på vad som behövde handlas. Vilade lite och drog sen till affären. Har sedan tagit det lugnt och försökt vila huvudet, det känns lite tungt av någon anledning (antagligen pga för mycket tänkande). Har i alla fall ätit något. Gjorde vegetarisk lasagne som faktiskt blev väldigt god! Dock glömde jag ha i spenatbladen i tomatsåsen hehe, men som tur är så kan man ju ha det till ändå. Nu ska jag väl ta det lugnt och planera morgondagen lite grann. Vi har tentagenomgång och vi får reda på om vi klarade den eller inte. Håll tummarna att jag klarade den! 

Kommentera inlägget här :