It sure takes its precious time

Det har gått en vecka sedan sist.. Jag har alldeles för mycket att göra för att hinna blogga, men har sett att det är några tappra själar som ändå håller koll. Tack för det. Gör en liten update nu och kommer nog kunna blogga lite mer nu. Dock är det inte min första prioritering. Sist jag skrev så skulle jag ut och käka med några vänner från klassen. Gick runt på stan först för att finna de sista detaljerna för halloweenfesten. Åkte hem en snabbis innan vi drog till Allstars och träffade några fler. Käkade god mat, drack gott och hade en trevlig stund. 
På lördagen så var det dags för halloweenfest. Spenderade dagen med att städa, plugga och förbereda mig inför kvällen. Några kompisar kom över och vi hade en liten förfest innan vi tog bussen till Kårhuset. Träffade på fler människor där, drack vin och cider och hade det riktigt roligt. Såg många bra utklädnader också, så kul att människor faktiskt gick in för det. Jag är van att ingen direkt går in för det men de gjorde de verkligen, vilket var väldigt roligt! Kände dock att jag inte hade vågat gå in för det så mycket, hade på mig min blåa rockabilly klänning, lockigt hår, lösögonfransar och fixade till mina naglar så de såg äckliga ut (har tyvärr ingen bild på dem). Men men, då vet jag hur jag ska planera till nästa år. 
Spenderade söndagen i sängen för att chilla och bara vara. Den senaste veckan har jag spenderat med föreläsningar, seminarium och pluggning. Har ju tyvärr en omtenta imorgon, en ny tenta nästa fredag och såklart en till omtenta nästnästa fredag. Blir lite sur på mig själv att jag inte kan förklara saker ordentligt så jag bara är något poäng ifrån godkänt... Men som sagt, det är ju det första året. Känner dock att jag börjar komma in i det. Så just nu sitter jag i sängen och pluggar inför morgondagen. Varvar det med lite youtube-tittande och har tack vare en kille jag följer satt ihop en riktigt bra plugglista! Är glad också, för imorgon får jag besök hela helgen av mina favoritpersoner hihi!

Kommentera inlägget här :