We are all dreamers you know

Tjenare, i fredags så blev det gå upp tidigt. Gick till skolan och skrev min omtenta, det kändes väl lite sådär.. Blö, håller tummarna att jag kommer bli godkänd i alla fall! Efter det satt jag kvar i skolan med några vänner och diskuterade tentan och lite till. Tog sällskap med Linna hem och pratade med henne. Väl hemma så tog jag det lugnt ett tag, bara så jag kunde få vila innan det var dags att sätta igång igen. Diskade och plockade undan lite saker i lägenheten och kollade ett avsnitt av Sherlock. När avsnittet var klart så kollade jag ut genom fönstret och mina föräldrar hade anlänt! WOHO! Har inte träffat dem på över 2 månader så det var väldigt skönt att få hälsa på dem igen. Åkte iväg till Big Boy för att käka lite och spenderade resten av kvällen i soffan framför tvn. 
Igår så blev det vakna och käka frukost. Sen hoppade vi in i bilen och åkte iväg till Ikea. Köpte lite grejer till lägenheten och sen åkte vi hem. Började plocka ihop lite saker innan jag hade min tvättid. Gick med mamma och tvättade och fixade. Pappa gjorde pannkakor till en lätt lunch innan det blev fixa det sista med tvätten. Plockade ihop ännu mera saker så nu börjar min lägenhet äntligen få mer mysfaktor.
På kvällen sen så hade vi bokat bord på Allstar. Så tog bussen dit och käkade god mat. Hummersoppa till förrätt och en surf and turf till varmrätt. Firade farsdag en helg för tidigt eftersom jag inte är hemma nästa helg. Så vi hade en trevlig kväll med alla skrikande fotbollsfans haha. Tog bussen hem sen igen och åt lite chips och dipp som efterrätt. Idag så har vi inte gjort jättemycket. Fixat klart det sista i lägenheten, handlat och ätit ost och kex. Nu har de åkt hem och jag sitter ensam i lägenheten.. Nu är det tomt igen men ja, det kommer inte dröja lika länge innan jag får träffa familjen igen. Hoppas ni andra har haft en bra helg!

Kommentarer :

#1: Erica

Kan du inte lägga upp bilder på hela lägenheten? /nyfiken erica, hihi <3

Svar: Det kan jag väl göra om du är nyfiken! ;) <3
Hannie

skriven

Kommentera inlägget här :