Here's to you and taking the easy way out

Gårdagen var inte sådär jätterolig. Tog det lugnt hemma och försökte skriva sammanfattningen på artikeln, vilket inte gick så där jättebra. Kollade upp om jag klarade tentan, vilket jag inte gjorde.... Fick ett litet utbrott men sen var det bara att ta sig i kragen. Det är ju som sagt första tentan så det är ovant att skriva just som de vill. Chillade ett tag till hemma innan jag drog mig till skolan. Mötte Niklas utanför och stod och pratade med honom en stund tills Andreas kom. Hämtade ut våra tentor, kollade igenom dem och satt sedan och väntade tills tentagenomgången skulle börja.
Tillslut var det dags och vi gick igenom tentan. Förstod mer hur jag skulle svara och vilken information som krävdes. Efter det så drog jag mig hemåt men passade på att svänga förbi ica för att köpa lite glass och annat gott. Förtjänade att ha en stund med onyttiga saker hehe. Spenderade kvällen sen med att försöka skriva på artikeln igen.. Typ höjdpunkten denna dag var att jag fick höra att en tjej i min klass hittade min blogg och tyckte att jag skrev väldigt bra. Blev lite förvånad eftersom jag inte direkt tänker på hur jag skriver utan jag bara skriver helt enkelt. Men det gjorde mig väldigt glad så tack för den komplimangen! Pratade i telefon med mamma också och hon sa precis likadant, att jag skriver bra och att jag skulle skriva en bok. Hm, kanske en rolig idé?
Idag då så blev det kliva upp, käka frukost och fixa i ordning mig (as usual). Tog sen cykeln till skolan, kan ni tänka er? Går annars alltid, det är mycket skönare! Väl framme i skolan så blev det ha en föreläsning om kvalitativ metod och etik, verkar inte alls vara så himla jobbigt. Käkade lunch och hade sen en till föreläsning. När det var klart så satte jag mig i biblioteket för att skriva klart sammanfattningen. Satt där ett tag och lyckades skriva klart den.Träffade på Jonte innan jag drog hem, gjorde lite planer om imorgon och drog hem. Sitter nu och chillar framför Predator. Imorgon är det föreläsning, sen blir det plugga och på kvällen blir det käka med lite vänner! 
På lördag är det även Halloweenfest!!

Kommentarer :

#1: Alicia

FYFAN VA KUL MED HALLLLOWWWWEEEN

Svar: JAAAAAA
Hannie

skriven

Kommentera inlägget här :