Even hell can get comfy once you've settled in

Igår då så tog jag mig hem till Erica. Hon hämtade upp mig eftersom hon hade skjutsat sin bror innan. Vi svängde förbi ica en snabbis och köpte lite dricka, chips och naturgodis. Åkte hem till henne och spenderade kvällen med att dricka vin, snacka skit, kolla på filmer, gosa med Ailou (hennes kanin) och dansa. Haha japp ni läste rätt, vi dansade. Ericas klass har någon speciell dans från deras inspark och hon fick för sig att jag skulle lära mig den. Sen ska jag tydligen lära ut den till min klass i Sundsvall så när hon kommer och hälsar på ska alla kunna den haha. Åh vad jag har saknat denna fina människa! Hade en riktigt trevlig kväll med en fin vän. 
Idag så blev det sova ut lite. Sen käkade jag frukost och tog det lugnt framför tvn med pappa. Vi kollade på skidåkning innan jag fixade till mig och hela familjen åkte till affären för att inhandla det sista tills julafton. Vi köpte med oss mat hem och efter att vi hade käkat så gjorde mamma gröt och jag gjorde rödbetssallad. Den blev riktigt god och den kommer att bli ännu bättre när den har fått dra sig ett tag. Så det är väl det som jag har gjort idag. Har nyss ätit lite gröt till kvällsmat och sitter och kollar på Krism och Minx när de streamar (www.twitch.tv/krismpro). Men men har varit hemma i tre dagar nu. Det känns konstigt och nästan lite som en dröm men det är ändå väldigt skönt. Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer. På kvällen kommer i alla fall min morbror över och sen blir det uppesittarkväll. Har även pratat med Amanda i telefonen, ska försöka hälsa på henne på sjukhuset också nu till veckan och även hämta min fina tavla som jag köpte från Anton!

Kommentera inlägget här :