Daydreams that will never come true

Sitter i sängen just nu. Borde sova men kan inte riktigt än.. Den här helgen har varit full med äventyr, god nattamat och pluggfri. I fredags hade jag ju min första tenta. Som om nån skulle missat det med tanke på hur mycket jag har freakat ur under veckan haha. Skrev den och det kändes faktiskt helt okej, så håller tummarna att jag klarar den. När jag var klar satt jag i skolan ett tag med ett gäng innan jag, Jonte, Myran, Linna, Elin och Karro drog ned på stan ett tag. Sprang runt i lite affärer, införskaffade mig ett bälte faktiskt och sen drog jag, Elin, Jonte och Myran till Max för att fira med "tentakäk". Vi gick dit också, vilket är faktiskt en rätt bra bit (stolt över mig själv). Efter det drog vi tillbaka till stan en snabbis innan vi gick hemåt. 
Väl hemma så blev det bara chilla ett tag och sitta vid datorn. Kändes som om jag hade all tid i världen nu när jag inte "behövde" plugga. Så vilade och tog det lugnt innan jag hoppade in i duschen och fixade till mig. När jag var klar så mötte jag upp Linna, Karro, Elin, Josefine och Jonte och vi drog bort dit tentafesten skulle vara. Kan väl summera stunden där med alkohol, skratt, roliga lekar och ännu mera skratt innan vi drog oss vidare till Oscars. Vet inte riktigt hur vi lyckades men vi kom in (om jag fattade det rätt så var det 20-års gräns??). Var där en stund, dansade, snackade och hade det roligt. Drog iväg till Big Boy (hamburgeställe) med Rebecca, Alina, Myran och Jonte. Käkade god mat och underbart goda strips med smält ost. Åh heaven! Tog sällskap med Jonte hem eftersom vi bor på typ samma ställe.
Lördagen spenderades typ i sängen. Orkade knappt röra mig förutom när jag var tvungen att gå på toan.. Lyckades dra mig upp i alla fall och laga lite mat. Så nu har jag även matlåda. På kvällen drog jag över till Elin med Linna, Karro och Jonte. Hängde där ett tag innan de andra drog in till stan och jag drog hem. Chillade ett tag innan jag somnade. Idag har det typ varit likadant. Har tagit det lugnt och allt. Så finns inte så mycket att säga. Har kollat på instagram, tänkt en massa, kollat på Castle, youtube och druckit te. Det har varit min helg. Imorgon är det dags för föreläsning om rättspsykiatrin vilket kommer att bli intressant. Nä nu ska jag sova, godnatt!

Kommentera inlägget här :