Hey darling, I hope you're good tonight

Just nu halvsitter/ligger jag i sängen med datorn i knät. Har inte gjort så värst mycket idag. Fick lite sovmorgon eftersom vi inte skulle börja förrän klockan ett. Duschade, käkade lite pannkakor till frukost/lunch (hehe frunch) och sen fixade till mig innan jag mötte upp Bea, Andreas och Gleb. Tillsammans gick vi bort mot den rättpsykiatrin där vi skulle ha ett studiebesök. Fick en föreläsning av en kille som jobbade där. Det var riktigt intressant faktiskt. När vi var klara så gick vi tillbaka hem igen. Väl hemma kände jag mig helt slut och huvudet kändes konstigt. Så jag kröp ned i sängen ett tag och sov i kanske en timme eller så. När jag vaknade så blev det diska lite grann innan jag började laga mat. Hade tänkt att jag skulle testa något nytt, vilket resulterade i en fläskfilégryta med ost- och senapssås. Kan ju säga att jag inte har ätit något så gott på länge, blev en riktig succé! Ska verkligen laga det flera gånger, gott och enkelt. Tog även lite vin till för att fira att jag nu har fått helg!
Igår så var det föreläsning i skolan. Pratade om APS, allvarlig psykisk stösrning, och olika sjukdomar som ses som det. Typ psykoser, schizofreni och personlighetsstörningar. Det är ett väldigt intressant ämne, som jag har nämnt tidigare. Så det känns som om detta moment kommer att gå bra med tentor och så. Har ju nästa tenta på fredag (nästa vecka). Lite kort tid men det blir bara köra på! Hemma sen så hörde jag en låt som jag inte har hört på hur länge som helst! Så jag bestämde mig för att göra en ny spotofylista med lite "old school" musik. En massa låtar som jag lyssnade på för några år sedan, lyssnar ju fortfarande på dem men inte lika ofta.. Men riktigt härligt att höra dem igen! Ni får den här så kan ni kika på den om ni hittar något bra: old school. Sen har jag skämt bort mig lite hehe. Jag älskar verkligen Halloween och längtar efter den kommande festen! Så jag har beställt hem dessa underbara saker!

Kommentera inlägget här :