Let go of my dreams.

Hey you, look what you do to me
You bend and you bruise me
Why you try to control me?
But you don't know me
How come you just want to hurt me?
How come you just want to push me?
I can't ignore you anymore
Cause everywhere I turn you
You burn me, you break me
You always want to take me down with you
What do you want from me?

I don't wanna be afraid, I don't wanna run away
I don't want to be evaded it's more that I can take
I'm never gonna be the same
I threw it all away
I don't want to be evaded
Just let go! (look what you do to me)
Let go! (look what you do to me)

Ganska soft dag idag, fast tråkig. Vaknade och mindes en mardröm.. Men efter frukosten så åkte jag och mamma med hennes häst Billy till ridskolan för löshoppning. Det va faktiskt roligt att se Billy rejsa runt där över hindrena. Sedan drog vi hem med honom och sedan in till stan för att greja lite saker och vi passade på att käka på Metropol. Saknar tiden på sture när vi var typ stamkunder där, haha underbara minnen.
Min klänning har inte kommit än.. Så hoppas att den kommer imorgon annars måste jag ju hitta något annat att ha på mig. Sen igår så klippte jag ju mig, bild på det kommer när jag har fixat en någorlunda BRA bild. Tyvärr brukar jag inte passa på bild. Men men, imorgon blir det vara med familjen och deras vänner. Skoj!

Texten är från låten Let Go med Red som jag har på mitt huvud nu. Sen har jag också låten I Can Do Anything med 3OH!3 på huvudet också.
upsidedownkingdom...

Kommentera inlägget här :