My scars remind me that the past is real.

Nyårsafton ikväll då! Min klänning har INTE kommit... Fuck.. Nu måste jag leta upp nått gammalt och jag ville verkligen ha just den klänningen på mig! Buhuuu.. Suck, får försöka hitta något bra som kan passa ihop med mina andra detaljer.

Idag på morgonen så tolkade jag och Linnea efter hennes häst Joy. Vi satte fast bobben efter och ena red och styrde medans den andra satt på bobben. Riktigt kul var det och Joy var jätte duktig! Gick ända till byn och tillbaka. Sedan har det bara vart slapp, snart ska man väl fixa sig och springa runt i panik över att man inte har något att ha på sig. Lyckat!


i brist på bilder <3

PS. Som ni kanske märker så har jag en ny design på bloggen. Detta kan jag tacka Jonna för. Mycket mycket tack!!

Kommentera inlägget här :