CUPCAKE CULT.

Idag blev det ju skolan, najs! Trodde man hade prov i datakunskap så blev lite stressigt då man inte pluggat så jättebra. Men våran lärare sa att de va vecka 50 så det är helt lugnt, fan va skönt! Har i alla fall lämnat in svenska arbetena som jag låg efter med, fast fabeln var lite eh speciell att skriva.
Jag: "Va heter den där fällan med taggar på som är i skogen som smäller ihop?"
Pappa: "En björnssax? Rävsax?"
J: "Ja exakt!"
P: "Ska du ha en björnsax med? Är inte det lite brutalt?"
Efter det så förstördes typ min idé, haha. Fast det blev ändå en rävsax med som är lite "snällare". Men men det blev ju klart. Nu är jag nästan ikapp igen och då blir de bra.
På väg hem så stannade jag och mami i köping för hon skulle till revisorn, passade på att köpa fika och då såg jag min största dröm! CUPCAKES I MASSOR! Ååååh va gott det såg ut, blev att köpa en. Det roliga var att jag hade min cupcake cult tröja på mig också haha.
Så väl hemma blev det käka och sen äta upp den och sedan dricka lite glögg. En bra dag var det.

seriöst, så grymt gulliga är cupcakes! (den jag köpte såg lite mer "normal" ut)

Kommentera inlägget här :