Le inför kameran, en bild säger mer än tusen ord.

Skön dag idag med faktiskt. Åkte till skolan och jobbade med svenskan med bästa Ewe, sedan drog vi med Oliver till lunchen och käkade. Charmigare kille finns ju inte alltså!  Hade matte och vi håller på med ekvationer och algebra. Det enda jag fattar typ i matte och tycker är roligt. Sedan sprang man iväg till UM och fixade  där och sedan blev det svenska. Fick tillbaka min berättelse om en myt och min fabel, fick VG på båda. Awsome! Känns riktigt bra, ska skriva ihop min artikel till mediakunskapen som jag fick tillbaka idag. Några grejer ja behöver fixa och mycket tips som jag får tänka på sedan, men annars tyckte hon att det var en väldigt bra artikel.
Slutade tidigare i skolan så blev det dra till apoteket med mamma och sen hem där man fixade mat. Nu blir det slapp i soffan och bara ta det lugnt. Imorgon har man sovmorgon också, asnajs!

Kommentera inlägget här :