Give me one more chance to make it right.

Choklad är inte godis, det är en drog. Snacka om att hela veckan har bestått av ett socker och choklad beroende, blää vill ha choklad hela tiden! Haha, imorgon ska jag och mamma nog åka och köpa hårfärg och kolla lite skor om det finns någon affär öppen. Vill ha ett par assnygga kängor! Sen ska ja bli helsvart igen i håret, orkar inte med att färga det om och om och om igen. Nu blir det svart och förblir så.

Sen ska jag göra hemprovet i Svenskan och börja skriva på en artikel till Mediakunskapen, vi jobbar med en tidning och jag ska skriva om påverkan inom media. Det kommer bli riktigt kul, sen ska vi få fota till det också. Det är bra om man ska frilansa om man kan ta kort, då de inte finns mycket fotografer kvar. Oftast är det de som skriver artiklarna som tar korten, men men det kommer va intressant i alla fall.

Man lär sig av sina misstag.
Jag hoppas du kan förlåta mig någon gång.

http://upsidedownkingdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här :