Where oceans bleed into the sky.

Lift me up, let me go.
Lift me up, let me go.

Sitter och spenderar min tid med att lyssna på Linkin Park, försöker att andas nu när mitt syre snart finns på andra sidan jorden. Hans flyg går inte fören halv sex, men det är svårt endå. Jag får inte träffa honom på en vecka, ganska jobbigt när man är typ nykär...
Planerar in typ vad ja ska göra varje dag nu, jag köpte en ny bok igår i Västerås. Har redan läst den en gång men de var när jag var på Irland. Så ganska längesedan, men men. Om ni inte har läst P.C and Kristin Cast's bok serie House of Night så har ni missat något.
JA, det är en vampyr bok. NEJ, den är inte som Twilight. Den är asbra, jag läser dem på engelska eftersom de är orginal språket. Det blir mycket bättre då. Just nu läser jag Burned som är nummer sju i serien och jag älskar den!

Snart utläst och väntar otåligt på åttan Awakened.

Kommentera inlägget här :