I know that you'll be there, through thunderstorms, just to keep me safe.

Gått hela veckan i skolan då, första veckan. Imorgon är det dags för andra veckan. Tror faktiskt att det kommer gå fint! Har nya lektioner som jag verkligen är intresserad av, rättskunskap, mediakommunikation och psykologi A. Jag kommer sååå att ÄLSKA psykologi!! Kommer bli så underbart att läsa och när vi gick igenom planeringen över de som vi ska hålla på med så kände jag bara att detta är mitt ämne! har verkligen hittat de jag vill satsa fullt ut på med hela mitt hjärta!
Aja, orkar inte berätta om min vecka riktigt. Den har väl gått upp och ned men ah, så är det ju.
-
Igår så blev det upp och ta en ridtur med mamma och Laila, mysigt och roligt var det. Blev hem och duscha för att sedan sätta sig och svara på frågestunden. Hoppas alla blev nöjda med sina svar, annars äre bara fråga igen! Resten av dagen blev det ta det lugnt, mamma och pappa åkte iväg och min pojke dök upp. Kollade film och hade det mys, mamma och pappa kom hem och sedan gick vi och la oss. Vaknade till mitt i natten av åskan som lät, tycker inte om åska. Men hade min pojke där och tryggheten fick mig att må så bra! Rädsla från mardrömmar fanns inte mer.
-
vaknade idag av klockan som ringde, blev dra sig i sängen en stund och sedan upp för frukost. Fixade det sista och begav sig till Abrahamsgården för medåkers marknaden! Stod där och sålde med Lina, fick ihop en liten slant. Anton åkte hem igen och jag fick med mig en ring, en ear-cuff och två små änglar hem (lägger upp bilder sen), på kvällen nu har vi käkat kina mat, mums!
Imorgon blir det åka och träffa tjejerna hihi, men nu ska jag väl typ sova. Godnatt världen!

Kommentera inlägget här :