They said it changes when the sun goes down around here / over the river going out of town.

Jag har spenderat typ hela dagen på mitt rum, spelat massa bra musik. Union Square och Arctic Monkeys, hihi. Typ lämnat rummet för att hjälpa mamma med hästarna och ätit, känner mig lite smått nedstämd. Men jag saknar ju min älskling så, men honom får jag träffa imorn. Först ska jag gå och köpa kakor, han ville inte följa med... Sen ska jag hämta mina saknade filmer som försvann för typ, i alla fall förra året haha. Men men, imorgon är det en ganska dryg dag. Arbetssätt och lärande är inget roligt ämne alls, har samma lärare fyra timmar i rad. Rolig lärare men första lektionen är för dryg för att orka bry sig om.

Nu ska jag fortsätta med mitt dryga lilla liv för jag har inget bättre för mig.



We are who we are.

Kommentera inlägget här :