Äventyren finns runt hörnet.

Hade ett litet äventyr, jag och bästa vän bestämde oss för att ha ett litet äventyr. Tog en ridtur som tog typ två och en halvtimme. Hoppade av och fikade lite också. Riktigt fin och lång väg.
Mycket skratt och mycket prat.
När man kommer hem så möts man av hennes pappa. Mammas häst var ute fortfarande. Sa till Linnea att gå in och fråga om hästarna skulle vara inne eller ute. Dörren var låst. Visade sig att mamma och pappa hade åkt iväg till lasarettet.. Mamma hade blivit sparkad av hästen i huvet och på handen. Lite lätt panik för tänk om det hände något med min fina bästaste mamma.
Bästa vän stannade kvar och vi gjorde mat medans vi väntade på att pappa skulle höra av sig. Vid ca tolvtiden kom de hem och det var lugnt, kanske en lättare hjärnskakning men annars var hon bara blå. PHUU. Tur i oturen!
Nu ska jag fixa till mig lite tror jag.
-
Btw.. Man ser golvet på mitt rum och mitt skrivbord! OMG!

Kommentera inlägget här :