We need pills to sleep at night, we need lies to make it through the day.

-
Tänkte ha en frågestund på bloggen, eftersom just nu har jag inte så mycket att skriva om och har inte någon fantasi till noveller och dikter. Därför får ni fråga mig vad ni vill, jag ska försöka svara så ärligt jag kan på ALLA frågor (dock kanske inte för personliga, beror helt på hur personliga men fråga på!).
-
Mötet med doktorn gick väl bra, har medicin nu så får se hur allt löser sig. Lite läskigt faktiskt även om jag ville ha det. Håller tummarna att det funkar annars är de bara testa något annat.
Igår efter vi vart på BUP så drog jag till Arboga och drog till Ruth, köpte med mig kebab och Ruth började äta haha. Hade det trevligt innan vi cyklade till Lidl för att köpa Nutella och jordgubbar, men fick cykla till Ica för det fanns inga jrodgubbar... Sen blev det av till Pingst Kyrkan för att träffa tjejgruppen, där vispade vi lite grädde i en burk och tog med oss, köpte en cola på Sicilia och sedan satte vi oss i Bergmansparken och mumsade. Hur gott som helst var det!!
Sedan blev det hem och dricka lite thé och lösa korsord, massa mys.
-

Kommentarer :

#1: frida

favorit rätt?

favorit parfym?

favorit klädesplagg i din garderob?

favorit klädesplagg i kompis garderob?

favorit bild?

favorit blogg?

(börjar du nu tro att jag gillar att fråga favorit..?)

vad gör du när du har extremt tråkigt?

hur ofta städar du ditt rum? ;)

varför är din favorit färg blå? (för den är väl blå, eller är det bara något jag fått för mig? :p)

skriven
#2: Erica

längtar du tills på fredag?(JAG GÖR!!!<3)

hur länge har du gillat hästar?

hur kommer det sig att du är jätte bra på att ta kort?

gillar du mig?

du har en jätte fin blogg, vad inspierade dig till denna design?

skriven
#3: []

- Om du fick bara älska 5 personer i hela världen, vilka skulle det vara då & varför?

- Varför är du så jävla modig?

- Vilka människor skulle du ta en kula för?

- Varför tycker du inte om din pojkväns nya hår? :(

skriven

Kommentera inlägget här :