Stooooooooor lampa

Skrev det första jag såg vilket var stor lampa på baksidan av mjölkpaketet! Aja, idag så blev det upp och fixa till mig innan jag och mamma hoppade in i bilen till skolan. Tog med en risifrutti för jag pallade inte käka hemma (+ att jag kan va väldigt seg ibland på morgonen). Men men, väl framme så träffade man Amanda och Hiep. Satt ute en stund och sprang runt som idioter för en geting jagade oss... Matte var första lektionen och sedan blev det internationell ekonomi. Lunch, mentorstid, filosofi och sista var info & layout. Höll på med färglära haha. Typ RGB, CMYK och PMS.
Slutade och chillade en stund med Alice innan mamma hämtade mig. Hemma så blev det ta en macka och sedan ut i stallet för en ridtur. Nu har jag nyss ätit och ska väl hoppa in i duschen. Sen blir det kanske lägga sig i sängen och mysa innan man ska sova. Imorgon är det sovmorgon och bara en lektion i skolan! Så när jag kommer hem så ska jag ta en fika med bästa vän hihi!

Kommentera inlägget här :