Everyday I'm shuffln

Igår så blev det åka hem igen. I västerås fick jag med mig Simon hem. Gick och handlade lite grann och sedan blev vi hämtade av mamma. Åkte hem och kollade på film. Blev kolla Sleepy Hollow (älskar filmen<3). Sedan blev det käka. Efter det så blev det kolla film och äta morötter med dipp hihi. 

Idag blev det upp och jag släppte ut hästarna. Käkade frukost sedan med Simon och kollade tv ett tag. Sedan blev det baka päronpaj. Såg väldigt fin ut. Drog ut för att hjälpa hovslagaren in med hästarna och mamma kom hem, då drog jag in för att fixa mig.
Vi åkte till Köping för att släppa av Simon till tåget. Drog sedan iväg till sjukhuset för hade möte hos BUP. Har gjort ett test och får väl se vad det blir med det när min kontaktperson har pratat med andra i gruppen. 
Nu på kvällen har man käkat päronpajen som var himmelsk och kollat på ponnyakuten. Just nu kollar jag på wipeout och lyssnar på LMFAO. 






Kommentera inlägget här :