Ask the question and I'll give you the answer

Häst eller katt?
-
Öööh, oj. Jag gillar ju både hästar och katter. Dock kan ju katter va billiga och lättare att ta med sig om man flyttar hemifrån sen haha

Tårta eller glass?
- TÅRTA helt klart!
Gris eller ko?
- Hmm, jag är väl inte direkt så jätteförtjust i dem så men en minigris så!
Brinna upp eller drukna?
- Skulle nog brinna.. Hatar att känna mig kvävd.. Men ja, det är svårt
Nyår eller jul?
- Båda är ju mysiga, julen med mat och paket och sen nyår liksom fest och träffa vänner..
Vad skulle du göra om en ko åt upp dina katter?
- Skulle bli förvånad eftersom kor är gräsätare/växtätare? Men jag skulle väl bli sur OM det hände
Har du någon gång åkt tuktuk?
- Nej det har jag inte haha ^^
Skulle du vilja träffa Dr Bombay? Det skulle jag!
- Minns knappt vem det är hehehe......
Jag hörde att du går på klara, hur är det där? Varför är det så bra.
- Yes det gör jag! Det är underbart att gå där! Visst att alla klagar någon gång på sin skola men om man ser på helheten har jag en riktigt bra skola! Bra lärare, bra mat så ja. Jag älskar min skola.
Har även sett att du är vän med storbloggarn Alicia Frånberg Ågren, hur är hon som person? Är hon lika grym som hon verkar på bloggen?
- Hon är helgrym! En sjukt bra vän och ja, går inte att förklara hur hon är! Helt enkelt awesome!

Vad tycker du om mig? (Amanda)
- För att inte ha känt dig så länge och typ bara snackat på sms så är du en riktigt bra vän :) Du är jättefin och jättesnäll! En bra lyssnare och finns där om jag behöver prata med någon. Är mycket glad att jag började prata med dig!
Läser du min blogg? isåfall vad tycker du om den?
- Yes det gör jag och jag tycker den är riktigt fin och bra gjord! Typ en av de bloggar jag inte har på bloglovin för jag kan den ändå hihi (a)
Bästa mittet utav 2011
- Öh, lussevakan är ett jättefint minne. Att lära känna fler underbara vänner. 
Sämsta minnet utav 2011
- Dra upp gamla saker som hänt.. Mått dåligt.. Haft känslan av att hela kroppen går sönder..
Vilka bloggar brukar du läsa?
- Din! Öh sen äre typ, erica, frida, martina, lotta, camilla, amanda, vendela, yazzeh, alicia. Sedan lite större bloggar som rothbart, bettybooze, scared of the dark, ibland kissie och miixx!
Hur många besökare brukar du ha?
- Typ från 0-60 kanske 
Hihihihih :))

Vilka hårfärger har du haft?:D
- Jag har varit min naturliga hårfärg, blonda slingor, blont överhår och brunt underhår, brunrött, svart, blont överhår och svart underhår, blått överhår och svart underhår, svart med blå lugg, svart med röd lugg. 
Vad vill du bli när du blir ''stor''?:D
- Nu efter gymnasiet ska jag plugga vidare på högskola på linjen socionom. Jag vill jobba inom psykologin och hjälpa andra människor som inte mår så bra.
Vad tycker du om kärlek?:D
- Det är lite både och. Jag älskar att vara kär, att ha den där tryggheten vid att kalla någon för min. En famn att gå in i när man mår dåligt eller när man är rädd. Visst att man har vänner och så men med kärlek är det något annat, lite mer speciellt. Jag vill verkligen vara med någon och dela rätt mycket med den personen. Dock finns det ju alltid nackdelar med allt. Jag hatar verkligen att bli sårad, den där känslan när det inte bara känns som att hjärtat går sönder utan hela kroppen bara typ smular sönder bit för bit..

Bästa som hänt dig 2011?
- Hmm, lussevakan typ och få ha ett bra förhållande nog
Tror du att 2012 kommer bli ett bra år?
- Det kommer nog va lite svårt i början men jag har fina förhoppningar på detta år och tror att det kommer att bli bra
Läser du min blogg? Isåfall, vad tycker du om den? (Martina)
- Ja det gör jag! hihihi! Den är awesome precis som du!
Vad tycker du om mig? (haha, den typiska frågan..)
- Du är en jättefin tjej och jag är riktigt glad att jag får ha dig som vän! DU är helt underbar och finns alltid där för en. Älskar dig min vän!<3
Vill du ha en till tjejkväll hos mig? :D <3
- KLART JAG VILL!!! :D<3

Varför äter du mediciner?
- Jag är psykiskt sjuk, jag har en depression och lider av ångest attacker. Därför går jag hos BUP för terapi och får även antidepressiv medicin och det funkar riktigt bra! Mådde mycket bättre de sista månaderna än de första 2011.
Varför tog det slut mellan dig och anton?
- Han har ju då flyttat till Filipstad för att plugga där. Vi sågs inte mycket och så. Han tyckte det var för jobbigt att bo så långt ifrån varandra och därför tog det slut..
bra blogg!
- tack!

Nu är det ju såhär att jag vet så gott som allt om dig redan, så jag frågar helt enkelt: Hur e läget? :D
- Jo det är väl helt okej! :D Känner mig lite ensam just nu men annars är det fint!

Kommentera inlägget här :