What doesn't kill you makes you stronger?

Blev vara hemma idag också. Mamma tyckte att jag sov så gott så hon lät bli att väcka mig. Har inte sovit så bra de senaste dagarna med all hosta. Nu med cocillana så har det blivit bättre hihi. Så denna dag har väl spenderats med att slappa, kolla på tv och kurerat. Har smsat också med fina Evve och en annan fin person. 

Vill ha helg nu. Hade planerat lite men det blev inte av. Så blir nog andra planer nu. Sedan måste jag planera att dra till tatueraren (IIIIIIIH!!). Måste ju beställa tid så man kan få sitt konstverk. Fyller ju år om 13 dagar! Kan knappt vänta! Vill nu! Har alltid planerat en svart/vit tatuering, men nu börjar jag faktiskt fundera på om jag ska lägga till lite lite färg. Vi får se. Fy vad jag längtar!

Ska dra mig till skolan imorgon. Saknar alla människor och det är god mat imorgon! 



Kommentera inlägget här :