I hear your cries praying for life

De här senaste dagarna så har det inte hänt så mycket. Inte haft något att skriva om och varit alldeles för upptagen med mina egna tankar och mitt sökande. I måndags så hade vi ju då matte i tre timmar. Jag och Amanda var duktiga i alla fall och tog med oss fika. Fick nån uppgift och jobbade ihop med Murre och Kricke. Fixade klart uppgiften och sen tog jag bilen till mammas jobb. Åkte hem sen och minns inte riktigt vad jag gjorde på kvällen. 
Igår hände det inte så mycket heller. Gick i skolan, skrattade med vänner och fick ett fint sms från en vän. Det fick mig att le väldigt mycket. Gjorde ett hus på info och layouten. När skolan var slut så hjälpte Sebastian mig och Anton att sätta upp fotostudion inför kvällens öppethus. Han lämnade oss och sen stod vi och lekte ett tag där och tog finfina bilder! På kvällen sen kom det lite elever och kollade, så visade runt dem och så. 
Idag har jag inte gjort något alls typ. Fick lite sovmorgon och när jag vaknade så hoppade jag in i duschen. Käkade frukost och tog sen bilen in till stan. Träffade Erica och Vendela på station och åkte tåg med dem. I västerås sedan träffade jag Evelina O och vi väntade på Alicia. Drog till lunchen och käka. Hade naturkunskap sedan och fixade litegrann inför provet på fredag. Tog tåget till Arboga och åkte hem sen. Tog det lugnt en stund och åkte sen in till stan för att plocka upp Linnea. Svängde förbi ICA och hä,tade ut ett paket till henne. Drog oss sedan till kören. Övade inför lucia och så. Skjutsade hem Linnea och nu har jag käkat och allt sånt. Nu ska jag kolla på Teen Wolf, vilket ja, jag börjar bli beroende av. Ni borde kolla in den serien. Grym är den!
 
Teen Wolf

Kommentera inlägget här :