Jag känner allt och ingenting för dig

Denna dag har vart nästan exakt som alla andra dagar. Jag har gått i skolan och typ inte gjort något alls känns det som. Men men vad gör man. Drog mig upp ur sängen imorse och käkade frukost. Fixade till mig och åkte till skolan med mamma. Började egentligen inte fören tolv idag men har som vanligt ingen skjuts eller bil att kunna ta mig till stan. Satt med Camilla en stund och sedan så gick jag till Amanda. Skrev mina artiklar och pratade med henne. När jag blev klar drog vi oss mot lunchen och pratade ännu mer om en massa tankar som flög runt. 
Käkade med Ewe x2 och sedan kom Alicia dit också. Satt kvar en stund till och sen gick vi tillbaka mot skolan. Hade svenska som första lektion och vi kollade igenom våra artiklar som vi har skrivit. Nästa lektion var religion. David var snäll så jag fick plugga lite naturkunskap innan provet. Så satt med de papprena och tog det lugnt med Amanda E och Hiep. Pluggade lite med Alicia också. Vi tände ljus och hade det allmänt mysigt. Sedan var det dags för provet. Per blev lite sen men han rättade till det genom att muta oss med kakor haha. Världens underbaraste lärare är vad vi har på vår skola. 
När jag var klar åkte jag till mammas jobb och sen handlade vi lite. Nu sitter jag hemma och ska väl mysa i soffan under min filt. Få se om jag skriver något ikväll sen.
 
Det är svårare att förstå dig än att göra roten ur på ett negativt tal..

Kommentera inlägget här :