Snurrig och fnittrig över allt som sker

Idag ringde klockan alldeles för tidigt.... Det är hemskt att behöva vakna vi den tiden.. Riktigt hemskt! Lyckades att dra mig upp ur sängen i alla fall, käkade frukost och gjorde mig iordning inför dagen. Jag och mamma hämtade upp Amanda och sen drog vi till skolan. Blev avsläppta där och klev på bussen som skulle ta oss till Älvsjö. Klockan åtta på morgonen åkte den iväg. Jag och Ewe var nog alldeles för trötta så vi blev hyperaktiva istället. Men tillslut blev det lyssna på musik och halvsova lite. Sen kom vi fram och då var det bara att gå runt bland alla montrar. Det gick rätt fört för jag vet redan vilket universitet jag vill gå på. Men kikade runt lite, pratade med representanter från "mitt" universitet och så. Tog en paus från alla människor och fixade lite mat åt oss. Sen var det bara att köra igen.
Gick runt och pratade med lite människor och så. Sprang med heliumfyllda ballonger som gjorde våra röster roliga men våra hjärnor snurriga, haha. Det var nog det vi gjorde under dagen. Kollade även på polisen som hade en liten visning av hur det går till med narkotikahundar. När vi var klara så gick vi tillbaka till vår buss och satte oss. Satt med Tom hela vägen hem och babblade lite, lyssnade på musik och lekte med fler heliumballonger. Kom tillbaka till skolan och tog det lugnt en liten stund och sedan gick vi till station. Jag och Amanda blev upphämtade av mamma och sen åkte vi hem. Släppte av Amanda och nu så sitter jag hemma och ska väl försöka att plugga lite grann inför provet imorgon i naturkunskap B. Egentligen så vill jag bara stupa rätt ned i sängen och sova. Skulle vara så himla underbart, men men vad gör man. Min hjärna är i alla fall sjukt trött och det känns som om jag inte har fått någon sömn på typ hundra år eller nått sånt. 
Aja hoppas ni har en bra kväll, godnatt blir det nog för mig snart!
 
Jag och Ewe i bussen påväg till Älvsjö, fett trötta tjejer....

Kommentera inlägget här :