When I'm alone or scared I find my happy place

and my happy place is being with you.
 
Jepp jag har ju inte bloggat på tre dagar nu för att, hör och häpna, jag har haft ett liv. Eller ja haha, ett typ liv kan man väl kalla det. Åkte till skolan i fredags och satt där. Gjorde inte så mycket, snackade lite med Bea innan jag drog över till gula. Satt med på ekonomernas geografilektion innan vi drog oss iväg till maten. Käkade och babblade lite innan vi gick tillbaka till skolan. Hade svenska, men jag var redan klar med min uppgift så jobbade lite med religionen. Passade också på att prata med svenskläraren om min uppsats och om mitt propagandatal som vi hade förut. Han tyckte att de var jättebra, vilket gjorde mig glad hihi. Hade sen religion och jobbade lite mer i häftet som vi fick. På naturkunskapen gick vi igenom lite grejer om matspjälkning osv inför ett prov. Väntade i skolan en stund innan jag blev hämtad av V, den där fina människan.
Åkte hem till honom och pratade en stund. Fick hälsa lite på familjen innan de drog iväg. Så jag har spenderat hela helgen i västerås med V. Har legat i soffan och sängen och kollat på film eller kollat på typ pewdiepie och sånt. Jag har fått spela Battlefield 3 för första gången och jag sög verkligen på det haha.. Vi har gjort "gourmetmat" och flummat. Kortfattat så har jag haft en riktigt mysig, fin och underbar helg med en ännu finare person. Skulle egentligen ha varit på konsert i lördagskväll men den blev inställd på grund av sångaren... Både bra och dåligt. Synd att jag inte fick se bandet live men rätt bra för då fick jag spendera hela dagen med V. 
Idag så har det vart lite hit och dit. Haft det mysigt och försökt hinna med ett tåg som jag slutligen missade. Så fick vara kvar en stund till innan jag kunde åka hem. Blev hämtad av pappa på staionen och vi drog hem. Käkade lite och tog sen in hästarna. Borstade lite på Kojan och gick sen in. Ska väl gå ut och natta dem nu och sen sätta mig i soffan och kolla ett avsnitt av Hemlock Grove. Hoppas att ni har haft en bra helg ni också!
Har somnat i en famn två dagar i rad, kommer bli tomt att sova ensam ikväll..

Kommentera inlägget här :