You make my heart skip a beat

Denna dag har varit fin. Drog mig upp ur sängen imorse och käkade frukost. Fixade till mig innan jag hoppade in i bilen med mamma. Åkte mot Västerås och blev avsläppt vid skolan i det eviga regnet.. Satt med Bea en stund innan resten av min klass kom. Hade media på morgonen och jobbade med huset. Satt och kämpade med att göra ett staket till balkongen och även ett uppe på taket. Sen sprang vi iväg genom regnet bort till lunchen. Käkade och babblade lite innan vi drog oss tillbaka till skolan. Hade internationell ekonomi och redovisade kort om individualism och kollektivism. När vi var klara sprang vi runt och pyntade lite mer på vår nedräkning. Kommer bli så bra! Sen chillade vi lite.
Efter en stund så kom den där fina personen. Satt där en stund innan vi gick ned på stan. Jag hämtade ut lite medicin på Apoteket och sen drog vi och fikade. Babblade lite och hade det bra. Sen drog vi och satte oss vid vattnet ett tag. Men det blåste så mycket att vi fick flytta på oss. När solen var framme och det inte blåste så mycket så var det riktigt fint. Men det slutade med att vi hamnade i en bil och satt där i skydd från vinden. Hade en riktigt fin stund innan det blev säga hejdå och åka hem. Hemma blev de laga mat och har sen spelat spel och smsat. Planerat helgen lite grann och den kommer bli riktigt bra! Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Godnatt på er!

Kommentera inlägget här :