Dansa din djävul

Denna dag har varit väldigt produktivt! Klev upp när klockan ringde och käkade en snabb frukost. Bytte sedan om och gick ut till stallet. Borstade Coroja och tog sedan en ridtur med Linnea. Pulsade i snön med hästarna och babblade på. Galopperade på snötäckta vägar medan solen sken. Riktigt härligt var det. När vi kom tillbaka fixade vi det sista i stallet och sen gick jag in. Hoppade in i duschen och gjorde sedan lite läxa. Fixade till mig och åkte sedan för att handla. Väl hemma sen så lagade jag mat till mig och mamma. Pluggade lite mer och sen tog vi in hästarna. Jag och papps hjälptes åt med hösilagebunten och sen blev det mat igen. Nu sitter jag i en fåtölj och tar det lugnt. Är typ sjukt trött för att jag varit igång hela dagen hehe. Få se vad morgondagen bjuder på.

Kommentera inlägget här :