You are the best romance I've never had

Tjolahopp jag lever! Jag är väldigt trött just nu. Har haft huvudvärk i tre dagar konstant.. Antar att det är för att jag inte sovit tillräckligt bra dessa dagar. Aja måndagen hade jag ju mattelektionen. Typ jobbade lite och försökte förstå mig på logaritmer. Igår på tisdagen så blev det åka till skolan. Skulle ha engelska men vår lärare var hemma med sjukt barn och han ringde in för sent så de inte hann skicka ut ett sms till oss. Satt och hjälpte Ewe och Eve med deras bilder till projektarbetet. Sedan så käkade jag med Ewe och Hjalmar i skolan och tog det lugnt. Efter det hade vi mentorstid och sedan filosofi. Hade lite diskussioner om filosofiska teorier och lite annat. Sen var det även info och layout. Där fick vi lära oss mer om hur man scannar in bilder till datorn. Gick runt med huvudvärk, ät inte så mycket och var allmänt trött. Men dagen hade sina stunder som gjorde den så himla mycket bättre, som fick det att "pirra" (om man kan säga så) i hela kroppen. 
Idag så fick jag skjuts till skolan. Har inte kört själv eftersom jag inte vet riktigt hur den nya bilen (Neo) fungerar. Ja jag kallar den för Neo (den heter så) för att hålla koll på vilken det är haha. Men men, har suttit i skolan och fixat och trixat med lite saker. Sedan gick jag och Amanda till donken och käkade. Märker nu också att jag inte orkar äta lika mycket som innan. Mår typ illa jättefort om jag äter så mycket som jag gjort tidigare.. Aja, sen gick vi tillbaka till skolan och hade ett möte. Nästa fredag så får vi åka ut till gamla skolor och ge ut lite information om vår gymnasieskola. Drog iväg till naturkunskapen sedan, kom lite sent. Pratade lite mer om vad vi skulle göra och så. Det gick fort och vi fick sluta tidigare efter genomgången. Gick runt med Amanda lite på stan och sedan så tog vi tåget hem. Jag lyckades sätta mig på en såndär metallgrej som sitter mellan sätena på tåget.. Så nu kommer jag att få typ världens största blåmärke på rumpan... Väl i Arboga gick jag till Stadsgården och fikade lite med bästavän Linnea och Kenneth. En riktigt trevlig stund. Sedan drog jag och Linnea till kören och sjöng lite. Nu sitter jag hemma i soffan och typ tar det lugnt. Har lagat mat och pluggat lite. Nu ska jag ta mig en kopp te och sedan sova! Jag måste verkligen sovaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentera inlägget här :