A love like theirs would be beautiful

Tjenare! Idag så har jag haft en awesome dag. Vaknade och drog mig lite i sängen tills jag fick ett sms från mamma där det stod att de skulle bada. Så det blev byta om och sen springa ned till mormor, mamma och pappa för att ta sig ett morgondopp i vattnet. Kan ju säga att det inte var speciellt varmt..... Det positiva var att man vaknade ju ordentligt i alla fall haha. Som tur är var det soligt och varmt när man kom upp och det är inte heller långt ifrån huset, så ja. Kunde ju värma upp mig fort! Vi käkade en god frukost innan jag slängde in mig i duschen. När jag kom ut så hade vi fått sällskap av Emelie, Arvid och Karin. Pratade lite, var nere på bryggan och sen fikade vi också, mums.
När de hade åkt hem blev det lägga sig och pressa ett tag. Jag har faktiskt fått färg på mig (helt otroligt). Det var så skönt att bara ligga i solen, men efter ett tag blev det att gå in och fixa till sig. Vid tre hade vi bord på en av mina favoritrestauranger Axmarbrygga. Det är en fiskrestaurang som ligger precis vid vattnet, den står typ på bryggan och båtar kan lägga till precis utanför fönstret. Sen har de ju underbart god mat! Åt någon havstapas till förrätt, rödtunga till vamrfätt och vit chokladpannacotta med nån hallonmousse grej. Åh så himla gott det var. Hade en riktigt trevlig stund. Anledningen till varför vi hade det lite lyxigt var för att mamma och pappa hade sin 20 åriga bröllopsdag. Fattar ni, 20 år! Okej kanske inte världsmycket om man jämför med andra, men jag tycker att det är super!! 
När vi var klara så gick vi förbi en konstutställning och kollade på lite grejer. Hittade några tavlor som jag blev totalt kär i! Åh gud vad jag vill ha dem, de var så sjukt vackra! Men tyvärr så kostar de ju en del... Hittade även ett fint armband som jag fick av mormor också. Väl hemma sen blev det ta det lugnt innan vi drack lite champagne och fikade (IGEN). Spenderade resten av kvällen framför tvn och kollade på fotboll. Nu ska jag lägga mig i sängen och starta igång en film och sen sova. Godnatt!

Kommentera inlägget här :