Ashamed of how much I think of you

Behöver väl inte säga hur DÅLIG jag har varit på att blogga den senaste tiden.... Har satt mig ned och tänkt att nu fan ska jag skriva lite, men sen kommer det alltid något ivägen.... Ska väl lägga in lite bilder från dessa dagar haha.
I tisdags så red jag en liten minilektion för mamma på Coroja. Det gick superbra med tanke på att jag inte hade ridit "ordentligt" på länge. Stod även innan i boxen och slängde ur mig en massa tankar till hästen. Reaktionen jag får är att hon vände sig om och puffade till mig på kinden, precis som om hon ville säga att allt skulle ordna sig. Mina ögon tårades. (Har även varit duktig och motionerat mera, ridit en riktig dressyrlektion osv).
Spenderade resten av veckan med att typ slappa, vara lite halvt sjuk och kolla på en massa intervjuer av skådespelarna från Teen Wolf (kärlek). På fredagen så jobbade jag först, vilket gick väldigt fint. Senare på kvällen så åkte jag in till stan för att fira denna fina människa, Erica.
Träffade en massa människor jag inte sett på hur länge som helst (bland annat Zack som ni ser på bilden). När jag kom fram kändes det verkligen som om jag hade varit avskuren från världen ett tag. Så mycket som hade hänt! Hade en underbar kväll med ett härligt gäng!
Lördagen spenderade jag på cafét. Erica och Viktor skulle spela så då åkte jag dit och umgicks lite med Tilda, Zack, Ruben, Py och massa fler (och lyssnade på bra bakgrundsmusik). När allt var klart så följde Tilda med mig hem. Babblade lite och kollade på Teen Wolf (äntligen någon av mina vänner som gillar den serien!!!). Käkade även god mat i form av grillat med potatisgratäng och beasås. Hade en supermysig kväll med en superduper vän!
I söndags blev det packa och fixa sig lite lätt innan jag hoppade in i bilen och drog upp till mormors sommarstuga. Har spenderat dagarna med att ligga ute i solen och pressa, gått promenader, grillat gott, doppa tårna i allt för kallt vatten ute på bryggan. Imorgon så blir det ut och äta på fin restaurang!
Utsikten här är underbar och huset är så himla fint! Det är lite som att vara i en sagovärld, avskärmad från resten av världen. Det ger mig en massa tid att tänka på grymt många saker hit och dit. Vill typ aldrig åka hem utan vill stanna här för evigt!
Det enda negativa som jag kan komma på är brännskadan jag fick av mormor när hon tog bort ett varmt lock som fick möte med min handled haha. Så ja, kommer få ett fint ärr nu då.. Men men, på med aloe vera! Det fixar allt! Nu ska jag lägga mig ned framför Teen Wolf och sen sova. God natt på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :