Ibland händer saker som du inte har tänkt dig

God kväll! Denna dag har varit mysig. Vaknade upp och käkade frukost. Blev lite chockad men det löste sig. Lite skumt men ja, jag vet inte riktigt haha. Kan nog inte riktigt förklara med ord. Har i alla fall suttit och löst korsord och spelat spel under dagen. Inte gjort så mycket alls. Tillslut så satte jag och mamma igång med att fixa maten. Jag fixade äggen, dukade och så. Tog en liten paus och sedan käkade vi. Fy vad gott det är med mat ibland! Speciellt påskmat och sånt, yum. Aja sen har vi suttit i vardagsrummet hela familjen och kollat på In Time. Lite skum men riktigt bra ändå. Ikväll skulle jag egentligen sjunga men mitt huvud har inte funkat bra alls de senaste dagarna. Har typ gått på Alvedon. Aja har ett leende på läpparna och ska fortsätta mysa i soffan (tyvärr i min ensamhet). Hoppas ni har haft en trevlig dag och får ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :