Call me a spaceman when I travel the universe

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Anton var den senaste jag sa hejdå till, så honom!
2. Personen du pratade I telefon med: det var mamma
3. Du fick SMS av: av Tilda
4. Du kramade: hm, antar att det var Viktor

IDAG
5. Kläder: en svart klänning och svarta tights
6. Bättre än igår: mja, vet inte riktigt

IMORGON
7. Är det: tisdag
8. Planer: plugga, öva, hjälpa mamma
9. Något tråkigt som händer imorgon: pluggningen...

FAVORIT
10. Nummer: öh, ingen aning
11. Färg: typ blå, röd, svart
12. Årstid: sommar tror jag
13. Saknar du någon?: jaa det gör jag
14. Humör för tillfället?: trött men bra

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: vaknade? Klev upp typ
16. Vad åt du sist?: kycklingbitar från donken
17. Vad irriterar du dig på?: idioter, folk som inte visar respekt för andra
18. Tror du på distansförållanden?: ja det gör jag
19. Vem tänker du på just nu?: Viktor
20. Tror du att personen tänker på dig med?: tja, tror det (får hoppas haha)
21. Vart reste du sist?: öh hem från Västerås
22. Vad gjorde du igår kväll?: käkade, kollade tv typ
23. Liknar du din mamma eller pappa?: utsidan är från mamma men insidan är från pappa
24. Ler du ofta?: jodå
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: har inte sett en på länge så..
27. I vems säng sov du i igår natt?: i min egen
28. Vilken färg har din tröja?: ingen, har ingen tröja på mig

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: jodå
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: japp
31. Gråter du när du skadar dig?: det beror väl på hur stor skadan är

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: jaa
33. Vad gör dig glad?: mina vänner, familjen, pojken min, musik, rita osv
34. Önskar du att du var lyckligare?: nää jag tror inte det
35. Är lycka överskattat?: nope
36. Kan musik göra dig glad?: definitivt!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: yes
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: japp..
39. Har du en flick/pojkvän?: hihi ja det har jag!
40. Är du nöjd med det?: definitivt
41. Är du kär?: hihi japp det är jag

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: jag hatar väl ingen, vissa personer gör mig irriterad men jag hatar dem inte
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: nope
44. Är du en mobbare?: nä
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: haha ohja
46. Har du blivit sviken någon gång?: jupp

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: ja faktiskt
48. Favoritämne?: naturkunskap faktiskt
49. Värsta ämne : hm vet inte riktigt
50. Är skolmaten godare än på din förra skola?: helt klart!!

Kommentera inlägget här :